Acum cateva zile,intr-o seara friguroasa, impinsa de o curiozitate care nu ma caracterizeaza, am fost la un astrolog.Pot spune ca a fost o intalnire placuta.Am aflat lucruri interesante pe care nu le stiam.Doamna aceasta mi-a raspuns la anumite intrebari pe care mi le puneam de foarte mult timp, dar ,din pacate sau fericire a si generat altele noi.Sunt in zodia Balanta dar am ascendentul in alte trei zodii:Sagetator,Capricorn si Varsator.Ponderea lor este egala.Nu sunt o balanta autentica.Am luat cam ce am vrut eu din fiecare.Sper ca numai lucrurile bune, dar cum nu sunt perfecta, cu siguranta s-au lipit si rele.Sunt o persoana norocoasa,muncesc foarte mult dar din pacate munca mea nu se va materializa in nimic concret.O sa am bani dar scopul meu in viata aceasta este sa-i ajut pe altii,asa ca munca mea pe asta se duce.Am si o poveste legata de ultima mea afirmatie.Se pare ca intr-o alta viata am fost barbat.Eram un chinez  singuratic,care avea numai  preocupari spirituale. La un moment dat am pus mai presus de toate propriile mele nevoi si pentru a-mi atinge scopul m-am folosit de altii, de aceea in aceasta viata,am de ispasit o pedeapsa.Pentru a mi se ierta pacatele, in aceasta viata,prioritatea o au actiunile caritabile,ajutorul acordat celorlalti.Interesant este ca asta fac,asa sunt si pana acum nu gaseam nici o explicatie  de ce simt sa ma port asa.Alt lucru interesant este ca  imi intalnesc jumatatea,ca este un barbat care imi seamana,dar din pacate nu o sa raman cu el.Gandul meu insa imi va ramane in permanenta la el.O sa am mai multe relatii,toti barbatii din viata mea ma vor iubi dar nu ma vor intelege.Sunt o persoana care ma indragostesc greu ,dar atunci cand o fac,ma implic  trup si suflet, sunt  statornica si  imi doresc familia de moda veche,asa cum poate erau bunicii mei,familie care in zilele noastre nu mai exista,pentru ca sunt putini cei care mai vor asa ceva,acesta fiind si unul dintre motivele care duce la hotararea mea de a ma desparti de persoanele respective.Mi-a mai spus ca sunt in continua schimbare,investesc  foarte mult timp in mine,citesc,invat, ma cultiv,tind spre ceva mai bun,tind spre implinirea spirituala,spre definirea mea ca om,o definire mentala.Mare adevar pentru ca  tot ce fac nu are ca scop castigul financiar ci doar cel spiritual.Pentru mine banii nu inseamna nimic.Poate ca din cauza aceasta am si parte de ei.Nu ii caut eu pe ei, vin ei la mine.Interesant.Am si cateva schimbari care trebuie neaparat sa le fac.Trebuie sa invat sa fiu diplomata,sa nu mai dau cu piatra si pe urma sa intreb de ce s-a suparat, sa nu mai fiu repezita,sa invat sa am rabdare si sa ascult si sa nu ma mai cred atotstiutoare,pentru ca nu sunt.Sunt de acord.Lucrez la asta.Imi pare  totusi rau ,pentru ca sunt bine intentionata,dar din cauza felului meu de a ma purta, am fost inteleasa gresit si am suferit foarte mult.Trebuie sa invat sa ma exprim,sa ma fac inteleasa,cu multa rabdare si cu mult tact.Oare voi reusi? Singurul lucru care nu mi-a placut si m-a intristat foarte tare a fost atunci cand mi-a spus ca daca voi mai face un copil,il voi naste bolnav.Imi doream un alt copil,un baietel,imi doream sa cunosc pe cineva  care sa ma determine sa mai fac un copil.Se pare ca nici una nici alta nu este de mine.Trebuie sa ma resemnez.Poate intr-o alta viata…..

Concluzia mea:cred ca interpretarea unei astrograme nu este intotdeauna corecta.Depinde foarte mult de nuanta pe care o da cel/cea care o citeste,de felul lui de a percepe ceea ce vede.Fiecare planeta semnifica ceva, dar, in functie de casa in care se afla,de aliniere si de conjunctura cu alte planete  lucrurile se complica.Depinde foarte mult, cum am mai spus, de cel care interpreteaza.So….este ceva relativ…asa ca….poate voi mai avea un copil,cu siguranta sanatos si poate voi ramane si cu jumatatea mea…Cine spera nu dispera.