Pana acum 2 ani nu am calatorit prea mult….Am fost doar prin tara…..Din momentul in care m-am simtit libera,senzatia a fost de parca purtasem in spate o greutate foarte mare si acum, intr-un final,  fara ea,  puteam sa respir, am hotarat sa calatoresc foarte mult…Am recuperat si cei 10 ani irositi din viata mea…Am fost in Italia, Spania, Anglia, Franta, Turcia, Germania  si Austria.Ultimele vizitate au fost orasele Nurnberg si Viena.Eu,mama si Ra si nasii mei la dus….la intors…doar eu,mama si Ra….A fost asa….Am plecat din Bucuresti 2 masini, prima oprire fiind pe langa Budapesta….Gulas…..Fain…A doua zi ne-am oprit in Nurnberg la o prietena…Monica, o femeie extraordinara cu un suflet mare….Am stat 2 zile….La plecare ne-am despartit de nasii mei,ei trebuiau sa ajunga in Anglia si ne-am indreptat spre Viena…Drumul a fost interesant mai ales in Viena, pana la hotel….Eu si cu harta mea….fara GPS…ca doar suntem “smechere”…Sunt foarte mandra de mine…Ne-am descurcat,am ajuns,undeva in centru langa Mariahilferstrasse,hotel Mercure Secession….Mi-a placut foarte mult, a fost foarte frumos, am stat doua zile, soare mult, extraordinar….Am uitat sa-mi cumpar castane coapte….Preferatele mele…Next time…In Noiembrie cu siguranta…Voi fi ca un ghid….Ma duc in Nurnberg….acolo ma intalnesc cu nasii mei…ii duc in Viena….ii plimb…tot 2 zile si pe urma acasa….Iar pana atunci…cu siguranta Anglia,poate reusesc sa ajung in Praga,imi doresc foarte mult, apoi pe undeva la mare,probabil Grecia,am un prieten care are un hotel acolo…si cine mai stie….Voi mai vedea….A….sa nu uit…cateva poze…

This slideshow requires JavaScript.